چند کلمه صحبت

.....................



چند کلمه صحبت

سلام از این که به وبلاگ من اومدید خیلی خیلی  ممنون ... برای بازدید بیشتر از وبلاگ

هردوتامون اگه بخوای با هم تبادل لینک کنیم .. اگه خواستی لینکم کن بعد بهم خبر بده تا در

سریع ترین وقت ممکن لینکت کنم

 کلیه ی حقوق  مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به دهکده ی جهانی است هر گونه کپی برداری

از مطالب فقط با رضایت مدیر  و ذکر منبع مجاز است ((({ خواهشا رعایت شود}))

                                      

 

                                                             زور سپاس   



نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت18:57---30 آبان 1392
آقا رضا وب خوبی داری موفق باشی فقط یادت باشه اینبار بااسم دختر برام نظر بذاری زیادم نظر بذار خخخخخخخمرسی

سیندرلا
ساعت20:54---5 مهر 1392
سلام عشقم خوبی ؟؟؟

منم سهیلا ...

دلم واست تنگیده ...

نفسی وب من ی زمانی بهترین بود ولی الان که 6 ماه نرفتم بهش سر بزنم بدترین شده ....

وبت جالب بود دوست دارم بوس بای


DONYA
ساعت11:14---8 خرداد 1392
ღ♥ღبسیار عالیღ♥ღ

اردلان
ساعت20:20---3 فروردين 1392
س لام غلامرضا مر30 زا وبلاگ قشنگت

شایان
ساعت10:29---29 بهمن 1391
سلام دوست دارم با وبلاگت تبادل لینک کنم خیلی وبلاگ خوشگلی داری اگر با تبادل لینک موافقی بیا تو سایت من

منتظرتم


تنها
ساعت9:17---12 تير 1391
سلام خوبی وبلاگت خیلی خوبه ایندفعه هیچ گلایه ای ازت ندارم چون دوستت دارم رضا جون ازت خیییییییییییلی ممنونم واسه همه چی امیدوارم که درتمام مراحل زندگیت موفق باشی عمدا مشخصات نوشتم که بدونی اونقدرام نامرد نیستم خییییییییییلی دوستت دارم خواستی به منم سربزن با اجازه ات لینکت کردم


sorour
ساعت12:43---11 ارديبهشت 1391
سلامممممممممممم به روي ماهت.اينجا منو كشته خيلي خوبه هم عكسات هم مطلبات ماشالااااااا چشم نخورييييييي ايشالاااااااااااااا@} ;-

شیوا
ساعت9:41---15 شهريور 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥ منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥.✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


صد
ساعت8:48---6 خرداد 1390
وبلاگت عالیه منم لینک کردمت

هستی
ساعت2:22---6 خرداد 1390
سلااااااااام سلااااااااام ممنون که به من سر زدی منم لینکت کردم فقط دفعه بعد که داری میای یادت باشه رو تبلیغات کلیک کنی

شیوا
ساعت12:42---5 خرداد 1390
سلام ممنون از لینکت من تو را لینک کردم باز هم بهم سر بزن


حنانه جوووووون
ساعت21:42---4 خرداد 1390
سلام دادا خوبی؟ببخشید دیگه!!این یه ماه کوتاهی مارو نادیده بگیر!امتحانات شروع شدن زیاد نمیتونم بیام!اما قول بعدا جبران میکنم.مرسی که سر زدی و به فکر ماهم بودی!

آوای خسته (هانیه)
ساعت18:45---4 خرداد 1390
این آخرین پستته دیگه .
راستی نظراتتو به صورت خصوصی نذار، اگر خصوصی نباشه کسایی که تو وبلاگم نظر میذارن میتونن نظرتو ببینن و به وبلاگت بیان.
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط غلامرضا در چهار شنبه 4 خرداد 1398

و ساعت 18:34



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gholam ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید من غلامرضا27ساله اهل کرمانشاه هستم و ارشد برق قدرت میخونم.همین دیگه مدیر سایت




غلامرضا




عشق اول
free article
غمکده
ام تی چت
خبرهای عجیب و باورنکردنی
سایت تفریحی
همه جووووره
ღ♥ღ کــــلبــه تنــــــهایــــــــی مــن ღ♥ღ
طلوع یک عشق
ღღღ-دخترک خستهღღღ
دنیای کوچک من
تقدیم به عشقم...
****آرزو جون***
در گذرگاه زمان
khaterat
فقط عشق
رازهای ماسون ها
شروعی دوباره
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده ی جهانی و آدرس gholam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 13460
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1